четврток, март 20, 2008

Tiberian Sun, my ass

После подолго време земав да играм една од игрите која ми остави убав впечаток на времето - C&C 2 Tiberian Sun. Ја симнав, не беше нешто посебно голема(околу 1.2 GB), и по кратката инсталација се појави добро познатото мени.
Ех, одма клик на New Campaign и нестрпливо чекав да уживам по втор пат во борбата помеѓу GDI и NOD. Прво имаше едно интро за GDI (првин нив ги одбрав) кое беше со катастрофална резолуција, а актерите во него изгледаа како да постојано им се оди во нужда (нешто слично на Benjamin Sisko од DS9). Играва е излезена 1999 - последниот patch 2.03 го aпдејтува главното мени на 2000(иста година како Diablo 2 на пример) а филмчињата изгледаат како да се правени 1995 во некоја недобро проветрена гаража. Нејсе, помина филмчето со Darth Vader и човекот од првиот дел на Терминатор (James Earl Jones и Michael Biehn)кое ја вергла истата приказна за лошите NOD кои ги напаѓаат добрите GDI и се отвори екран со не баш симпатична графика.Ок, не можам да барам 3d Direct X 10.1 Pixel Shader 4.0 графика, но можеа барем малце да средат игра која на времето бараше вистински звер од компјутер за да се пушти. Но,добро, зградите светкаат, камиончињата си собираат некакви зелени мрљи кои треба да бидат tiberium... И по неколку битки успеав да ја уништам базата на непријателот. Кога... Мисијата не завршува. Најпрво мислев дека е bug, но потоа се сетив дека оваа игра има една екстремно глупава работа - уништи се што е непријателско на мапата. Во овој случај тоа беше мал sam site кој го најдов по 10 минутно барање. Откако на секоја наредна мисија (а ги има некаде околу 18 со GDI и исто толку со NOD) трошев десетина минути во барањето на некаков sam site или некој преживеан војник, фино лепо ја одинсталирав. Мој совет - не ја ставајте во PC ако ве фати носталгија. Верувајте,ќе пројде.

3 коментари:

Анонимен рече...

ti secese a^^....jebi ga doj kaj mene mozes i Tiberium wars da igras, inaku zakon si i blogot ti e zakon a i ti si zakon

Анонимен рече...

Ogromna razlika megu ovaa i tiberium wars...ovaa e tesko sranje a plus i seckase.

Бојан Николов рече...

Tiberian Sun ми беше една од омилените PSX игри на времето.